סנוזלן

[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.92″ background_layout=”light” text_font_size=”24px”]

סנוזלן

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.0.92″ background_layout=”light”]


[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.92″ background_layout=”light”]

סנוזלן והשפעתו על החושים

הסביבה הטבעית שלנו עמוסה במידע, גירויים, פרטים ואנשים. אנחנו נדרשים להקשיב במקביל להמון צלילים, לראות לנגד עינינו אינסוף פרטים קטנים ולנסות לעבד את כל האינפורמציה הזו בצורה נכונה. אלא שלרובנו מדובר באתגר של ממש, וזהו בדיוק המקום שבו סנוזלן נכנס לפעולה. שיטת הטיפול הזו, שפותחה לפני עשרות שנים אבל נעשית פופולארית בישראל בעיקר בשנים האחרונות, היא שיטה חדשנית ומתקדמת שמאפשר לנו להתמודד עם הסביבה טוב יותר, לאמן את החושים, להתמקד בכל פעם בחוש אחד וגם ללמוד איך לשלב ביניהם טוב יותר, ובעיקר היא עוזרת לנו להפגין גמישות רבה יותר ביחסי לגירויים שמקיפים אותנו מכל עבר. במסגרת השיטה אתם צפויים להיכנס לחדר לבן ומרגיע, ובו מכשירים ועזרים טיפוליים שיאפשרו להשיג את המטרה החשובה הזו, וחברת טוטאלי אינטראקטיב היא ללא ספק אחת החברות המובילות בישראל בכל הקשור לתכנון חדרי סנוזלן והקמתם.

סנוזלן

למי מתאים טיפול בשיטת סנוזלן?

חדר סנוזלן הוא בבסיסו חדר נעים ומרגיע, שקירותיו לבנים ומרופדים היטב. העיצוב הייחודי הזה מאפשר לכל מטופל שנמצא בין קירותיו להתנתק מהעולם החיצוני, מרעשי הרקע ומהגירויים הבלתי פוסקים שמקיפים אותנו. הצבע הלבן מכניס רוגע והחלל כולו מצליח להרגיע את האנרגיות וליצור תחושה שלווה ונעימה הרבה יותר. בחלל הזה יכול המטפל להציע מגוון פעילויות והתנסויות שמעוררות את החושים השונים, כך שהמוזיקה שנבחרה בקפידה תעורר את חוש השמיעה, קרני הלייזר את חוש הראייה ומכשירים שונים יפעילו את חושי המישוש או הריח. לכל מראה, ריח וצליל נגיב באופן שונה – גם ביחס לגירויים האחרים וגם בהשוואה לכל אדם אחר שייכנס מבעד לדלת. כך מושפעת גם רמת העוררות שלנו, והיכולת שלנו להתמודד טוב יותר עם הגירויים הרבים שמחכים לנו בחוץ.

שיטת סנוזלן לטיפול במוגבלויות

שיטת סנוזלן מתאימה לכל אדם ולכל מטרה, אבל בבסיסה היא תוכננה כדי לספק מענה טיפולי לילדים שמתמודדים עם פיגור שכלי, אוטיזם על שלל גווניו, ואף שיתוק מוחין. עם כניסתם של הצעירים אל החדר הם מתנתקים מכל מה שהם מכירים בחוץ, הקירות המרופדים מבטיחים להם שקט מכל רעש שאיננו מכוון, והם נחשפים רק לצלילים המבוקרים, למראות ולתחושות כפי שהם נקבעים על ידי המטפל המיומן. אם כן, לצורך הקמת חדרי סנוזלן נדרשת תשומת לב רבה לפרטים הקטנים. כך, אם אתם שואפים להקים חדר סנוזלן במרכז הטיפולי, בקליניקה או בבית, חברת טוטאלי אינטראקטיב תלווה אתכם משלבי התכנון ועד להכנת החדר לקראת המטופל הראשון שייכנס אל החוויה הבלתי רגילה הזו.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top